Wn/yue/譚德塞指控被台灣歧視攻擊

From Wikimedia Incubator
< Wn‎ | yue
Wn > yue > 譚德塞指控被台灣歧視攻擊

Template:InfoboxStart

Template:Infosection Template:Infosection


Template:InfoboxEnd 【2020 年4月11日日內瓦訊】 

世界衛生組織總幹事譚德塞表示,在開展全球抗擊2019冠狀病毒病大流行時,他受咗種族主義侮辱甚至係死亡威脅。譚德塞於週三在瑞士日內瓦舉行嘅世衛組織總部簡報會上彈中華民國外交部在2019冠狀病毒病大流行期間同針對佢嘅長達數月的歧視攻擊。

4月8日,譚德塞在世衛組織發佈會上表示:「針對我嘅人攻擊早喺2到3個月前就開始咗。包括對我嘅辱罵,甚至用「黑人」(black)、「黑鬼」(negro) 等種族歧視言論攻擊我。我對我嘅膚色感到驕傲。講真,我不在乎這些言論。我好高興你提咗這樣的問題,或者我第一次公開回應人身攻擊、甚至死亡威脅: 我一點都不在乎,如果你要我細講,三個月前,呢樣對我人身攻擊來自於台灣。我哋需要坦誠,我今日就直說咗,來自台灣,「台灣外交部,佢哋知道有人對我發起人攻擊嘅行為,同埋佢哋都唔否認參與其中。在我遭到人身攻擊時,佢哋仲繼續彈我。」

響應[edit | edit source]

臺灣早日採取咗應對大流行的措施,在國際社會中受到稱讚。

中華民國外交部對特德羅斯嘅指控表示 「強烈不滿」[edit | edit source]

週四,行政院衛生福利部係份聲明中稱佢哋毫無根據指控台灣。聲明說: 「我哋係一個成熟而成就卓著的先進民主國家,絕對冇煽動我哋嘅人民親自攻擊世衛組織總幹事,也絕對沒有發表任何種族主義評論。」

中華民國總統蔡英文喺星期四喺Facebook上發表聲明,並對譚德塞的言論表示質疑。她說,台灣知道自己會受到歧視和孤立,並提到由於中國的壓力,台灣被世界衛生組織和其他國際機構排除在外。中國認為台灣是一個省。

中華民國總統蔡英文說,如果世界組織總幹事可以 「承受來自中國的壓力並嚟台灣睇台灣為自己抗擊2019冠狀病毒病所做的努力,咁佢就可以看到台灣人民係唔公平嘅待遇嘅真正受害者。」

北京的回應[edit | edit source]

中華人民共和國外交部發言人喺北京無直接回應爭端,但敦促台灣唔好將流行病用於政治目的。

相關新聞[edit | edit source]

消息來源[edit | edit source]