Talk:Journalists for U.S. government radio admit past communist spy links

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to navigation Jump to search

June 2007[edit]

I obtained the comments directly from two former VOA Polish service journalists. They provided the basis for my article in Henryk Grynberg's explanations were taken from his December 2006 interview with Polish newspaper Zycie Warszawy. —The preceding unsigned comment was added by Tedlipien (talkcontribs) 05:16, 8 June 2007

Can you explain how, where, and when you obtained these statements? --SVTCobra 09:24, 8 June 2007 (UTC)Reply[reply]
And that if this is "private" as you state, then do you have the right to publish this material? DragonFire1024 09:47, 8 June 2007 (UTC)Reply[reply]

The information was obtained directly by me from the two individuals. When contacting them, I clearly stated that I am writing an article. They did not claim that this information is restricted. I chose not to give their names because their files have not yet been examined. This information can clearly be published. There are no restrictions. —The preceding unsigned comment was added by (talkcontribs) 15:17, 8 June 2007

identity of contributor[edit]

pls see User talk:Tedlipien. –Doldrums(talk) 15:28, 8 June 2007 (UTC)Reply[reply]


{{edit protected}} Please add this article to Category:Voice of America. Thank you. Green Giant (talk) 08:27, 4 October 2015 (UTC)Reply[reply]

Done --Pi zero (talk) 11:06, 4 October 2015 (UTC)Reply[reply]